ponedeljek, 6. junij 2022

... pes v mačjem svetu ...

 ... cenjen bralec ... oglašam se Titanium Hudobrek ... 

in te prijazno sprašujem, ali morda uganeš katero vprašanje se mi večkrat dnevno po glavi zapodi ... 

... kdo hudiča si pa mačk želi? ... 

... no takle tole vprašanje brez cenzure zveni ... 

... če pa olepšam stvari, potem to globokoumno ptičarsko spraševanje vesolja zveni ... zakaj ... o le zakaj so muce ustvarjene ... kateri božanski načrt v ozadju mijavkajoče utelesitve stoji ...  

... in če se spustim še globje ... zakaj ... o le zakaj moja služabnica muce časti ... jaz, Titanium ptič, te njene fascinacije z mačjim svetom ne razumem ... in je ne podpiram ... 

... preprosto ne uvidim, kaj za vraga je na mucah tako posebnega, da se jih pri naju doma toliko časti ... 

... pa saj nisva v Egiptu ... ljubo vesolja ... a je res treba imeti toliko mačk ... oziroma ... ali jih resnično potrebujeva ... mačko na vsakem od štirih vogalov ... 

... jaz, Titanium, prisežem, da sem sposoben živeti brez mačjega življa ... mačka ni dodana vrednost ptičarskemu življenju ... basta ... konec ... 

... ampak, če še tako jokam, stokam, delam sitnosti in si nakopljem Lenkino pihanje skozi nos, še nisem pripravljen vreči upanja v koruzo, da se enkrat le zgodi, da pri nama mačk ni ... da bodo poniknile v zemljo ... ali se na mehkih tačkah odpravile v nebeško kraljestvo ...  

... jaz si prizadevam, da se to čim prej zgodi ... in če se sprašuješ, kako ... no nekako tako ... 

... najraje uporabljam genetsko pridobljeno 'taktiko' ustrahovanja ... ta se glasi: nemo in nepremično gledati ... strmeti ... nakazovati ... vrat v smeri mačke iztegovati ... rep pokončno kot sulico držati ... mišice ramenskega obroča kazati ... in tako stati ... stati ... pa še stati ... 

... dokler se iz meglene realnosti do mene počasi ne priplazi glas vseh glasov ... Lenkin: "TiT pust' muce!" ... in veš kdaj ona to stori ... ko prebrisano opazi, da napeto telo moč gubi ... in takrat me iz zamaknjenosti zbudi ... mene, velikega plenilca, na sebe preusmeri ... in če se ji zadeva odlična zdi, potem me nagradi in navdušeno žvrgoli ... 

... hja ... iz tega sklepam, da ona moje početje na očeh ima, da je lahko tako natančna ... ti rečem, da tekmujeva ... dva pametna ... 

... drug način pa je ta, da se delam 'prijaznega' ... in ko muca pri Lenki ždi, se moja glava znajde nekje tam v bližini ... če se le da, muca postane moja blazinica ... in potem vanjo smrček zakopljem ... in čisto počasi, rahlo kot pero grizljam ... ampak temu mačjemu puhu se je težko upreti ... zato tisto rahlo grizljanje postaja vedno bolj strastno ... dokler me obe, mačka in Lenka, ne spomnita, da tako pa resnično ne gre ... 

... da mačke pa že ne bom skubil ... mačka zapiha ... Lenka pa dvigne obrvi ... in mul'c reče mi ... 

... je pa moja pogruntala, da je ta mačja strast lahko uporabna, če je kdaj potrebno izgubljene muce iskati ... kajti rečem ti, da je mahkotačke ni, ki je moj nos ne izsledi ... kot bi se skotil z misijo 'iskati mačke' ... najdem čisto vse ... še tako v travo potuhnjene ... nobena mojemu nosu ne ubeži ... zato so najini sprehodi izjemno zanimivi ... ker ta mačji živelj povsod potuhnjen leži ... 

... učenju kar konca videti ni ... 

... Lenka tako na vsakem koraku izzive dobi ... in pritoževati se dečvi ni, saj jo tako ohranjam v vrhunski mentalni kondiciji ... 

... no, tako, dragi bralec ... Lenka skrbi, da se TiT v mačjem svetu počutim domač ... ampak to razlog za ljubezensko romantičen odnos med muckami in mano ptičarjem ni ... bolj smo na področju 'prenašamo se, ker druge nam pač ni' ... 

... in krivda tega 'odnosa visoke tolerantnosti' pa na Lenkinih ramenih leži ... ker variante, da Lenka mačji svet opusti pač ni ... 

... se nadaljuje ... 


... mucka Lili ptičarska blazinica ... 


Ni komentarjev:

Objavite komentar

... pes napade psa (2) ... napad na psa vodnika ...

... brez dvoma vsak napad psa na drugega psa izza sebe pusti čustveno pogorišče ... je pokazatelj čustvene labilnosti napadalca ...  ... žrt...